wtorek, 18 kwietnia 2017

#159 COLLAGE ♥



Cześć kochani ♥ Mam dla Was niespodziankę. Dzisiejszy post to zlepek zdjęć z ostatnich 3 miesięcy. Przez ten czas dużo się zmieniło, wiele zadziało, ale tylko na korzyść. Cieszę się, bo rośnie grono osób które mnie obserwują, interesują się moją działalnością w internecie i mnie wspierają. Założyłam wreszcie kanał na YouTube, jak wrzucę pierwszy filmik to oczywiście dam Wam znać! Jakie proponujecie tematy filmików? (oprócz vlogów, lookbooków i tutoriali makijażowych), bo takich nie będę u siebie zamieszczać. Lece korzystać z ostatnich dni wolnośći, ponieważ jutro znowu zaczynamy naukę. Chciałam Wam podziękować za to, że jest Was zawsze dużo podczas moich transmisji na żywo na instagramie: itishare ♥ Ostatnio odpaliłam livea i było Was prawie 800 osób  WOOOW ♥ Mam nadzieje, że post się Wam spodoba zapraszam 

instagram itishare / snapchat itishare / facebook Julia Zając / fanpage Julie Hare Blog






11 komentarzy:

  1. Zakochałam się we włosach! Piękny blond ;) Muszę sobie takie sprawić na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny mix a przede wszystkim pięknie ułożony kolorystycznie.

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny mix zdjęć kochana! Jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia bardzo ładne! :)
    Zlepek zrobiony w picassa?

    OdpowiedzUsuń
  5. Proponuje co do filmiku np; 50 faktów o mnie, mówisz o kosmetykach które używasz, poranna/ wieczorna rutyna, wszystko o włosach, challenge jakieś.Na filmiku zawsze to wszystko lepiej wyglada i fajnie jakbyś zrealizowała coś z tego:) Pozdrawiam i czekam niecierpliwie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są przepiękne! :)


    amodsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia kochana ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na przedstawienie swojego życia w takim mixie zdjęć. Niektóre z nich naprawdę przyciągają wzrok!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń