piątek, 11 grudnia 2015

#126 CARE OF THE BODY AND SOUL


Hej wszystkim 
Dzisiaj pokaże Wam co używam do pielęgnacji zębów oraz rzęs :)
+ detox i peeling
Zacznę od kosmetyków do rzęs z firmy REALASH:
♥ serum na porost rzęs (stosuję 2 tydzień) zdecydowanie pomógł, rzęsy są gęstsze i dłuższe. Stosuje się raz na dobę, najlepiej na noc :)
♥ tusz to rzęs - zdecydowanie zwiększa objętość i wydłuża :)
♥ eyeliner - bardzo proste i trwałe kreski.


1) serum  2) eyeliner  3) mascara



Śnieżno białe zęby ? To już nie problem, dzięki zestawowi WHITE WITH STYLE, rozjaśnisz swój uśmiech nawet o 12 odcieni 


Jeśli jesteście zainteresowani kupnem to po użyciu kodu "itishare" macie -90% zniżki i zamiast ($269,99) 1100zł zapłacicie ($28) 110zł ♥ Polecam, mi pomogło, na zdjęciach powyżej możecie zobaczyć efekty po używaniu :) 


Mały detox z herbatkami i peeling z kawy i soli z BODY BLENDZ 



Piszcie co sądzicie o takich postach 
buska



44 komentarze:

  1. czy rzeczy dostałaś za współprace/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post ! Ja jednak nie chce wybielac zębów jak na razie i myślę że nie będę ich nigdy wybielac..

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! :D Bardzo spodobał mi sie Twój blog - masz fajne zdjęcia i podoba mi sie sposób, w który piszesz. Na pewno będę zaglądać częściej i życzę sukcesów w blogowaniu :) Pozdrawiam i zapraszam na Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. az tak rozjasnia zeby? ojaa mega!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze ale ty masz piekne ząbki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, nigdy nie słyszałam o takim urządzeniu do rozjaśniania zębów, niesamowity efekt! O.O

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  8. Do rzęs bardzo fajna jest odżywka, która nazywa sie bodajże studio lash. Mozna ja kupić w rossmannie z 80 zł, a teraz jest w promocji za 54 ;) znam osoby które stosują i naprawdę widać mega efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i widze, że musze przetestować cos nowego :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oja! Nigdy o tej firmie nie słyszałam, chyba muszę skorzystac! :) Cudowny masz uśmiech! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny uśmiech!
    http://paulonkal-paulonkal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę, że jak ściągnę aparat ortodontyczny to zastanowię się nad wybieleniem zębów właśnie tym produktem:D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny post! masz piękne zęby!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :)
    Mam pytanie o ROMWE,z którym współpracujesz :) Zamówiłam tam ubrania,teraz mija 3 tydzień,a ja nadal nie mam info o paczce. 9 grudnia dotarła paczka do Polski. Możesz mi powiedziec jak ją odbierasz i czym do Ciebie przychodzi ta paczka i ile czasu na nią czekasz? :)
    Wypróbuje to do zębów! Super działa,a na Tobie to pięknie! Powinni Cię zatrudnić do reklamy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej !
      Jeśli paczka jest już w Polsce od 9 grudnia to spodziewaj się jej na dniach :)
      Przesyłka przyjdzie na adres podany w zamówieniu, jeśli akurat nie będzie nikogo w domu to dostaniesz avizo i odbierzesz paczkę na pobliskiej poczcie :)
      Dziękuje bardzo :)

      Usuń
  15. Zastanawiam sie nad zakupem

    MÓJ BLOG KLIK
    obserwujemy? Jeśli tak to daj znać ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawiłaś mnie tym wszystkim :) Zastanowię się nad kupnem



    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś właśnie miałam zamiar kupić sobie fit detox tea ,ale w koncu z niej zrezygnowałam. A że tak się spytam z ciekawości, jak się spisuje ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post !
    bardzo zaciekawił mnie twoj blog
    obserwuje ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej Julia :)
    Czekam na paczkę z romwe od ponad miesiąca. Studniówka niedługo :( co robić? Pisałam do nich o numer paczki to nie maja,bo w Polsce nadają swój numer :( Zależy mi na tej sukience :(
    Jesteś taka naturalna i masz śliczny uśmiech! Myślałaś żeby być modelka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dziwne, zawsze przychodzi mi na czas :0

      Usuń
  20. Od dawna wybielasz zęby? Cudowne masz uśmiech :D

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. www.sakoonse.com offers Online shopping in Pakistan. Buy latest Fashion accessories & more retail products. Cash on Delivery countrywide.
    Best online Shopping Site in Pakistan

    OdpowiedzUsuń
  22. Nadal działa kod na to wybielanie?

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej metodzie wybielania :) Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń