piątek, 28 sierpnia 2015

#108 HUNGARY TRIP 4


Hejoo 
To moje "zapalenie ucha" przerodziło się w chorobę, bolało mnie praktycznie wszystko. Odwiedziłam już dwa razy szpital na Węgrzech, ahahaha (piszę w czasie przeszłym, bo teraz jest już wszystko OK, czuje się dobrze). Za drugim razem jak pojechaliśmy do szpitala do Debreczyna wzięłam lustrzankę, bo wcześniej wypatrzyłam piękne miejsce na zdjęcia. Zamiast się kurować to sesyjki robiłam, ahahhaha. Niestety już jutro wracam, bo SZKOŁA :(
 Mam już mały pomysł na zmiany na blogu i dzięki jednej z moich czytelniczek wyczarujemy coś świetnego. Buska.


crop top romwe / spódniczka hm / torba hm / buty hm / okulary primark 






22 komentarze:

  1. nice time dear, cool skirt outfit
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/08/pink-and-purple-eyeshadow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne fotki;) Pięknie wyglądasz.Super spódnica

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle cudowna stylizacja, mega pasująca do ciebie :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ,naprawdę fajne zdj ! 😃 wpadnij rowniez do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjecia :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja! A na Węgrzech byłam ojeju... z 5 lat temu! Chciałabym tam wrócić, bo te budynki... AH!

    http://meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze że już czujesz się ok, super zdjęcia :D
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/08/back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Przynajmniej miałaś okazję być w węgierskim szpitalu :D Dobrze, że jest już okej ;))
    Piękne zdjęcia! Cudownie wyglądasz :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń