niedziela, 12 października 2014

GOLD


Hejka ♥♥
Jak tam u Was? Jak mijają dni w szkole?
Dzisiaj mam dla was sesje "gold" czyli elementy złota na czarnych ubraniach. Zdjęcia zrobiłam przed moim domem.. Ciuchy wygodne, buty niby na obcasie, ale bardzo komfortowe. W takich zestawie spokojnie można wyjść na miasto, na spotkanie ze znajomymi, ale także na uroczyste spotkania.
Serdecznie zapraszam ♥♥♥♥















sweater H&M / jeans bershka / shoes zara / bag mango / watch geneva












buźki ♥♥

11 komentarzy:

  1. ajjj uwielbiam calosc!! zlote detale sa wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  2. do takich spodni proponuje założyć czarna zwiewna bluzkę z dlugimi rekawami (koszulke wciagnac w spodnie a rekawy podwinąć) mam podobne spodnie i wlasnie tak robie :*

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super outfit! Ja też często ubieram się na czarno i dobieram do tego jakieś złote ewentualnie neonowe dodatki :* Pozdrawiam - http://kateandalexi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię takich butów, reszta jednak bardzo mi się podoba:)
    http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, ale dziekuje za wyrażenie swojego zdania :*

      Usuń