piątek, 29 sierpnia 2014

2days


Jak już widzicie po tytule postu za 2 dni szkoła.. Jejku jak ten czas szybko leci. Nie wiem jak i kiedy te wakacje tak szybko minęły, ale ciesze się, ze udało mi się zrobić kilka pożytecznych rzeczy. Takich jak nagrywanie filmików na yt (których jeszcze nie wystawiłam, ale mam zamiar to zrobić już za niedługo), robienie sesji specjalnie dla was, ale także zwiedzanie różnych ciekawych miejsc. Dobra nie przedłużam.

Teraz trochę o sesji.. Ostatnio byłam na zdjęciach z Majką robiłyśmy foty pod wiaduktem i niedaleko kanału. Ogólnie to był bardzo fajnie (tak naprawdę to było nasze pierwsze spotkanie, heheheheehehe), ale było warto:*

Dobra łapcie fotki:*





t-shirt Bershka / jeans Bershka / shoes Nike / jacket Levis
Hahahhahahahahaha... kochana:*









4 komentarze:

  1. Masz racje, wakacje minęły błyskawicznie.. Niestety dla mnie nie były jakieś super, w sumie można powiedzieć, że najgorsze, więc już mi wszystko jedno.. ;) Śliczne zdjęcia <3

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to szkoda :( ale dziekuje za pozytywny komentarz :*

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń