niedziela, 15 czerwca 2014

ANSWEAR & QUESTIONS

Heloooł Pomyślałam, że napiszę post dotyczący pytań i odpowiedzi jakie dostarczacie mi drogą email. Wybrałam 15 najciekawszych. Mam nadzieję, że choć po cześci  was zaspokoiłam

1.Dlaczego nie nagrywasz filmików na yt?
Mam konto na yt ,ale filmiki zacznę kręcić w trakcie wakacji. Obiecuję, że za niedługo wyślę Wam linka z pierwszym filmikiem.

2.Od dawna jesteś blogerką?
Będzie już chyba 2 rok.

3. Lubisz spędzać czas sama , czy z przyjaciółmi lub z rodziną ?
Nie lubię spędzać czasu sama, jestem osobą, która lubi być w centrum uwagi. Bardzo lubię rozmawiać z ludźmi.

4. Jaki kosmetyk zawsze musisz mieć na swojej twarzy ?
Powiem otwarcie i szczerze, że się nie maluję. Czasem do niektórych sesji użyję tuszu do rzęs, albo błyszczyka. Do szkoły tylko delikatny korektor.


5. Ile zajmuje Ci robienie zdjęć?
Jeśli zdjęcia są robione gdzieś dość blisko i jest konkretna koncepcja to ok. 40 min.

6. Gdybyś miała gdzieś wyjechać i tam zamieszkać jakie to było by miejsce?
Uuu.. myślę, że była by to FLORYDA. Zamieszkała bym w domu przy oceanie.
Chodzi mi mniej więcej o coś takiego.



7. Zdrowo się odżywiasz?
Niestety nie mam się czym chwalić ,ponieważ jestem osobą która bardzo lubi słodycze. Najbardziej lubię sezon wiosenno/letni ,bo w tym czasie są moje ulubione owoce np. truskawki, borówki, brzoskwinie. To jest jedyny czas w którym się dość zdrowo odżywiam.




 8. Jak ma na imię twoja przyjaciółka i za co ją lubisz?
Moja przyjaciółka ma na imię Zuza. Za co ją lubię ? hmm .. chyba za to, że mogę się jej z wszystkiego zwierzać, gadamy godzinami nawet jeśli byłyśmy ze sobą cały dzień, przesiadujemy u siebie, plotkujemy, ze wszystkiego się śmiejemy, oby dwie prowadzimy blogi, słuchamy tej samej muzyki, kochamy Justina, jeździmy rowerami po nocy, oglądamy mnóstwo filmów, jemy nasze ulubione tosty, chodzimy do sklepów, uwielbiamy się przebierać, wstawiać zdjęcia na instagram. Ogólnie za wszystko ją kocham.A to zdjęcie z poddasza Zuzy. Oglądamy tam filmy i gadamy.


 9. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Gdy byłam młodsza chciałam zostać modelką, aktorką, piłkarką, blogerką, fotografką jednym słowem gwiazdą. Teraz nie mam zielonego pojęcia, ale nie martwcie się cały czas będę prowadzić bloga.



10. Masz rodzeństwo?
Mam młodszą siostrę, którą bardzo, bardzo kocham. Jest ode mnie 10 lat młodsza. Wszyscy dookoła mówią mi, że jesteśmy jak klony.



11. Jakie masz zajęcia oprócz blogowania?
To, trenuję lekką atletykę czyli biegam na krótkie dystanse (100m i 100m płotki). Ale uwielbiam oglądać seriale. Mój ulubiony to "Pretty Little Liars".




12. Należysz do jakiegoś fandomu?
Tak, należę do fandomu belieber.

13. Podoba Ci się jakiś chłopak?
To chyba oczywiste. Strasznie podoba mi się Neymar i Justin. Jeśli chodzi o kogoś z polski, albo po prostu ze szkoły to nie.



14. Czego nie lubisz w ludziach?
Na pewno nie lubię fałszywych ludzi, takich którzy tylko kłamią i nie lubię osób które obgadują wszystko i wszystkich, jest to bardzo denerwujące. Niestety znam parę takich osób :(

15.Chciała byś być rozpoznawana?
Dobre pytanie. Z jednej strony to fajnie dawać ludziom szczęście, rozdawać autografy, robić sobie z nimi zdjęcia, ale z drugiej jeśli jest się znaną osobą to w życiu nie posiada się za grosz prywatności. Moją ostateczną odpowiedzią jest: TAK, chciała bym być rozpoznawana.



Jeśli podobał Wam się post to zachęcam do komentowania, bo to bardzo motywuje



6 komentarzy:

  1. Wiesz, Tobie nawet nie potrzebny jest makijaż - jesteś piękna! :))
    Ja też chciałabym być rozpoznawalna! ^^

    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super
    wpadnij
    http://we4evertogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, mieszkać w takim domu przy oceanie, coś pięknego... :)
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń